Forum Annaijo Gakumon Seria Pamiŕtnikˇw z Japo˝skiej Szko│y Žredniej Strona G│ˇwna

Annaijo Gakumon Seria Pamiŕtnikˇw z Japo˝skiej Szko│y Žredniej
Annaijo Gakumon- Seria Pamiŕtnikˇw z Japo˝skiej Szko│y Žredniej
 

zapraszam do salonu w Skoczowie okoloce Bielska -Bialej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Annaijo Gakumon Seria Pamiŕtnikˇw z Japo˝skiej Szko│y Žredniej Strona G│ˇwna -> UPOMNIENIA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 712
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 4:29, 09 Kwi 2014    Temat postu: zapraszam do salonu w Skoczowie okoloce Bielska -Bialej

Ale ja mam lat 14
[link widoczny dla zalogowanych]
Uuu no to wsp├│┼éczuj─Ö,no...a mo┼╝e masz uczulenie na kt├│ry┼Ť ze sk┼éadnik├│w leku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Świadek koronny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W USA wogole juz nia ma takiego oczyszczania twarzy.ostatnio ogladalam o tym program tv.Czy wiec ktos moze korzystal z takiego oczyszczania, ma jakas sprawdzona i profesjonalna kosmetyczke w Wawie??
stairway to heaven
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam! [link widoczny dla zalogowanych] Tak naprawd─Ö ka┼╝de tabletki mog─ů spowodowa─ç powi─Ökszenie piersi, za czym z kolei najcz─Ö┼Ťciej stoi zatrzymanie wody w organizmie.
To wygl─ůda jak krater i jest straszne. Olivia 88 - wys┼éa┼éam Ci dwa zdj─Öcia ! mieszkam tutaj juz 3 lata i kocham to miasto Co polecacie na nieprzyjemne zapachy, nie chodzi mi o czysto┼Ť─ç lecz o zapach. nigdy ju┼╝ tam nie pojd─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Za to m├│wi─ů po niemiecku i turecku. Hej, mia┼é mo┼╝e kto┼Ť z was usuwanego torbiele w klinice w warszawie na lidleya. proboszcza (cz┼éowiek ok. Przez te dwa tygodnie bez kawy nie mog┼éam funkcjonowa─ç, musia┼éam wypi─ç kaw─Ö po po┼éudniu, czego normalnie nie robi─Ö, zasypia┼éam w pracy, a chodzi┼éam spa─ç oko┼éo 21 lub 22. [10.10.2011] 17 Czytaj uwaznie.... Dla mnie jeden z najlepszych, z na pewno mega profesjonalnymi kosmetykami i farbami do wlos├│w kt├│re nie sp┼éywaja z nich po 2 tygodniach po na┼éozeniu przez fryzjera to salon Revlon w centrum handlowym Reduta.
Pozdrawiam
W sumie to ja ju┼╝ mam metlik w g┼éowie 2 litry w siebie wla─ç czy to nie za du┼╝o i pewna przesada i to przez miesi─ůc i czy aby na pewno to jest zdrowe?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli jestes naprawde zdesperowana, twoj nos jest brzydki i masz nadmiar gotowki to znajdz dobrego chirurga i rob.
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny a jak wygl─ůda┼éy wasze up┼éawy.

Link z foto [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
0,670 S/CO (ujemny 0,64) test na awidnosc ktory dzisiaj odebralam jest nastepujacy : wiem jak wygl─ůdaj─ů dni p┼éodne ale chodzi mi o to (s┼éyszalam r├│┼╝ne teorie) ┼╝e w dni p┼éodne si─Ö nie zajdzie tylko w owulacj─Ö czyli 1 dzien w miesi─ůcu a inna teoria ┼╝e od dni p┼éodnych a┼╝ do owulacji czyli jakie┼Ť 6 dni nale┼╝y to robi─ç minimum 2 razy dziennie bo tylko cz─Östotliwo┼Ť─ç przyniesie efekty.
[link widoczny dla zalogowanych]
ulala lala lala lala
Old Boy jak Ty ┼Ťlicznie rymujesz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Świętokrzyskiej a od jakiegos czasu przeniosła się do Galaxy na ul.
Co do ceny...

Oczywi┼Ťcie za pieni─ůdze ajent├│w i to nie o popraw─Ö sytuacji ajent├│w tylko o swoje d┼éugi, kt├│re mieli nadziej─Ö ┼╝e im ┼╝abka umorzy. [link widoczny dla zalogowanych] Czasami zaborczy - jeste┼Ťmy TYLKO znajmymi, a kiedy patrz─Ö sie na innego - to odwraca mi twarz czubek noo ale jak idziemy na herbatke to nie pozwala mi p┼éaci─ç
== jak si─Ö boisz zr├│b test m─Ösko┼Ťci nie poznaje si─Ö po wygl─ůdzie jednak facet mo┼╝e by─ç m─Öski albo niem─Öski, ┼éadny albo nie┼éadny itd. Borykam si─Ö z tym problemem od ok 5 l zebra┼éem baga┼╝ do┼Ťwiatcze┼ä , ch─Ötnie si─Ö nimi podziele bo wiem co to b├│l i nie przespane noce. R├│zne przyczyny, mo┼╝na troszk─Ö na niej np spa─ç i tego nie czu─ç i gdy jest niedokrwiona zaczyna dretwie─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Pad┼éa propozycja ┼╝eby takie zostawi─ç P├│┼║niej dosta┼éam palet─Ö farb. No i zostalam ciocia malego urwiska o imieniu Kubus! teraz te┼╝ u┼╝ywam r├│┼╝nych od┼╝ywek, cud├│w, ale to na nic. hej. podoba mi si─Ö jeszcze Ania D─ůbrowska czy tam hania nomen omen do tego pojawi┼éy si─Ö refleksy. Witam Ja posz┼éam do ginekologa tydzien temu z powodu nieregularnych miesiaczek, okaza┼éo si─Ö ┼╝e mam torbiel na prwaym jajniku ok 29mm.Przepisa┼éa mi apni doktor novynette, nie przejmowalam sie tym ,a┼╝ do tego moemntu co przeczyta┼éam tutaj...Niby to nieiwielkie w por├│wnaniu do tych o kt├│rych tu niekt├│re dziewczyny pisz─ů, ale itak si─Ö boj─Ö Za miesi─ůc mam kontrolne badanie.Mam nadziej─Ö ┼╝e bedzie ok i trzymam tez kciuki za Was.Trzeba myslec pozytywnie to zawsze pomaga
[link widoczny dla zalogowanych]
Bez Bromerconu.
Groszku, moje gratulacje z powodu zareczyn, a wiesz, co za zbieg okolicznosci, my tez wstepnie zaplanowalismy nasz slub na czerwiec 2008!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Brzydkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Taksinka, jak nie wiesz, czego chcesz, to mo┼╝e to schizofrenia, ale spoko-TO SI─ś LECZY.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/BillyRowlands/suzuki [/url] http://del.icio.us/EstevanCrupi/bmw [url]http://del.icio.us/LevitanSantos/mercedes [/url] [url]http://del.icio.us/ParisFort/lamborghini [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/LevitanSantos/buick [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/MartezMarrone/dodge [/url] da8a9325b2abe2a55948db553f6f4dc4 [/url]
Paryzu od 12 lat, wiec pytaj, moze bede mogla pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mysle o swoim zakladzie ale na poczatek jednak po akademi chciala bym nabrac pewnosci i praktyki pod okiem fachowca. [link widoczny dla zalogowanych] witajcie,
juz nie jeste┼Ťmy razem - zdradza┼é mnie. Beta,nie b├│j si─Ö tak.Dzisiaj w szpitalu dr zapisuj─ůcy mnie przedstawi┼é mi r├│┼╝ne zagro┼╝enia,powiedzia┼éam,┼╝e je znam,a i tak zdania nie zmieni─Ö.U┼Ťmiechn─ů┼é si─Ö.Te┼╝ mam obiekcje,ale nie wycofam si─Ö,bo bardziej boj─ů si─Ö raka,przerzut├│w itp.Beta,g┼éowa do g├│ry!!!Trzymam kciuki i pozdrawiam - dan. La1rry chyba sprzedaje te 5000 hl Mam zamiar zacz─ů─ç pi─ç slim figura ale mam tylko etap 2 i 3.Jak s─ůdzicie powinnam kupi─ç etap 1 czy odrazu zacz─ů─ç od 2 ?? nikomu,nie ogl─ůdam tego [link widoczny dla zalogowanych]
M├│j hematolog ┼Ťmia┼é si─Ö z tego i kpi┼é troch─Ö ze mnie. Pozdrawiam gor─ůco. TO ARTYKUL KTORY WCZORAJ WYNALAZLAM W NECIE. nie wierzy┼éam ostrze┼╝eniom kiedy czyta┼éam przed otwarciem. Problem w tym ze jak wstaje rano to majtki sa lekko mokre jakbym sie zsiusia┼éa i jak sie za┼éatwiam to ten lek mi wylatuje. po operacji zawsze kreci sie w glowie do czsu az organizm nie przyzwyczai sie do zmian a po 2 pewnie jestes oslabiona, do do opuchlizny trzymaj jak najwiecej noge w gorze to pomaga i mniej boli wiem to z wlasnego doswiadczenia i tego co zdazylam sie nauczyc na studiach. ale ten czas si─Ö wlecze..
[link widoczny dla zalogowanych]
Adrietta, ona by chcia┼éa, ┼╝eby to by┼é jej ch┼éopak A ja jej po cichu sekunduj─Ö, po jakbym za g┼éo┼Ťno by┼éa, to by si─Ö w┼Ťcieka┼éa, ┼╝e zaraz si─Ö wszyscy dowiedz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
3 Przybylska
Powiem, wpierw mnie strasznie pociagala mysl by zobaczyc Jego z innym - udalo sie;

U mnie juz nic sie nie zmieni, bo po prostu jestem juz za stara, ale ty nie mozesz rezygnowac, ty jestes jeszcze mloda, masz przed soba cale zycie.
[link widoczny dla zalogowanych]
I co Ci doradził prawnik?
Brałam jeszcze Clostilbegyt (też 2 m-ce) i Luteine (trochę dłużej, ale nie pamiętam ile).
Milej soboty!
A mnie wydawa┼éo si─Ö ┼╝e w tym programie oceniaj─ů umiej─Ötnos─ç poruszania si─Ö po parkiecie a nie urode i figur─Ö...!!!
również pobolewa mnie podbrzusze jak przed @ tak juz od około tygodnia może 9-10 dni...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak ten problem z ni─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja nie robie, ale mam załozone akryle, jestem bardzo zadowolona, bo mialam kiedys zele i widze roznice akryl jest o wiele twardszy i lepiej sie w nim czuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najlepiej to rzuj sobie gume przy starcie i po to wtedy nie ebdziesz tak czula jak cisnienie pulsuje [link widoczny dla zalogowanych] chodzi mi o odpowiednie odzywainie??
[link widoczny dla zalogowanych] podnie_3_4_z_usa_super_.html Mialam tam operacje brzucha, o czym przeczytasz pod wieloma haslami (\MODEL - MED w Warszawie\, \List do pani M.MODZELEWSKIEJ z MODEL - MED\ itd.) Pozdrawiam! mam problem bo obgryzam paznokcie i mam bardzo krotkie nawet nie dosiegaja mi opuszki wstydze sie swooich paznokci ale nie umie przestac obgryzac:/ Przynajmniej mnie nie bolało, ale w sumie to jest rzecz indywidualna i każdy to inaczej odczówa... [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko r├│bmy to na 100% a nie na 10% i wi─Öcej nie p├│jd─Ö ... Ale dzi┼Ť w pracy po┼éasi┼éam si─Ö na wypicie letniej kawy i chyba nie by┼é to najlepszy pomys┼é bo poczu┼éam lekkie pulsowanie w dzi─ů┼Ťle. a jak mi─Ödzy Wami zaiskrzy po tych rozmowach itd......, czy to ma sens??? Hej wszystkim. Ja wiem, ┼╝e ty nikogo nie namawiasz. W poniedzia┼é─Ök mam wizyrt─Ö u dr L i mam nadziej─Ö ┼╝e dopn─Ö wszystko na ostatni guzik.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Annaijo Gakumon Seria Pamiŕtnikˇw z Japo˝skiej Szko│y Žredniej Strona G│ˇwna -> UPOMNIENIA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin